torsdag 17 mars 2011

Jenny har ordet

Ja nu har vi dragit igång med träning och kost! Det har redan snart gått 5 veckor och jag tänkte skriva lite hur jag har upplevt dom första veckorna!

Första veckan körde vi detoxkur och jag va rädd att detta skulle bli hemskt jobbigt att sluta med allt sött och framför allt sluta dricka coca cola! Men det gick över förväntan, rikigt bra faktiskt!!
Där efter har vi ätit "vanlig" mat fast hållit oss på 1400 kalorier, det har gått kanon bra fram tills en vecka sen då jag upplever att jag är rikigt hungrig hela tiden och är något fruktansvärt sötsugen!
Bara att stå ut och kämpa på! Ser ju resultat på kroppsmätningen och det är riktigit skönt och motiverande!!!

                                                                                                                                  Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar