fredag 18 mars 2011

Ann-Louise har ordet

Hej hej! Här är jag! Är nu inne på min 4:e vecka och snart den 5:e. Jag tycker 
att det går mycket bra. Detta är livet för mig. Jag älskar motion i olika 
former och även att äta rätt kost. Hälsan är viktig! Problemet för mig innan 
jag gick med i Biggest Winner var att jag åt helt fel saker och naturligtvis i 
fel mängd. Att hålla sig till en portion mat var/är svårt, utan man åt oftast 
minst 2 portioner. Sedan är A och O för mig att jag motionerar och det har jag 
inte kunnat gjort ordentlig på 1 1/2 år p.g.a. att jag fick en inflammation i 
mitt ben och fot. Detta ledde till att jag inte rörde på mig och gottade mig i 
mat och annat smått och gott. Men nu är tanten på G igen och det känns 
underbart!!! Att få coaching och träna med ett roligt gäng är en dröm som gått 
i uppfyllelse. Även att få träna på gym är något helt nytt för mig. ROLIGT! 
Detoxveckan var något helt nytt för mig och det satte verkligen igång min kropp 
och rensade ut alla gifter. Efter dessa 7 dagar var jag som en "Duracellkanin". 
Helt fantastiskt! Nu är det bara att kämpa på med den nya maten och denna 4:e 
veckan har jag varit sötsugen. Men det är bara och bita ihop! Jag får tacka min 
underbara man som stöttar mig i allt vad detta innebär. Daniel är fantastisk! 
Mina två älskade döttrar Johanna och Jessica stöttar sin mamma och följer 
resultaten i tidningen. KUL!
På återseende!

Kram Ann-Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar