fredag 18 mars 2011

Anna har ordet

Jaha då har man avverkat 4 veckor och det går ju över förväntan bra allstå. Man såg ju fram emot första invägningen med en sorts skräckblandad förtjusning. Var ju liksom tvungen att göra den. Veckan började med en detox på frukt å grönt. Så mycket av det hade jag nog inte fått i mig på hela 2010!
                             Nu lever man på 1400 kalorier om dagen och klappar mig själv på axeln efter att ha klarat dessa 4 veckor utan dricka å godis! Och det där sötsuget har liksom försvunnit. Men det är väl viljan som gör att man skärper sig extra mycket. 16 veckor ska en ju klara av för jösse namn! Det svåraste nu är maten, att komma på lite olika recept helt enkelt. Det blev lite enformigt de första veckorna men nu börjar en få häng på det. Har en snäll syster som hittar recept åt mig!
                             Träningen då, ja det går av bara farten. Tränar i stort sett varje dag även om det bara rör sig om en promenad så försöker jag röra på mig. Men mestadels blir det gymmet. Lite lättare där att hålla tempo än när man går själv. Favoriter är spinning och power strike impact!
                             12 veckor kvar som jag faktiskt ser fram emot. Vill ju se slutresultatet!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar