onsdag 4 maj 2011

Jenny

Hej!!

Nu har det gått 10 veckor av Biggset Winner och man har kommit in i det hela med kost och träning!

Vi har hunnit ändra kosten lite och fått lite olika träningsprogram.

Just nu äter vi strikt kost på veckorna på 1200 kalorier men har fått en ätardag som jag tror vi alla har sett fram emot :-)

Vi har även gjort första mätningen precis som vi gjorde i börjam och det va rikigt roligt att se vad mycket det hade hänt i ens kropp!

Jag har tappat 16 cm runt midjan så jag är helt överlycklig men det har även hänt grejer runt stuss armar och lår!

Nu börjar det märkas på kläderna att man har gått ner en del! 8 kg har jag gått ner än så länge!

Så det ska bli rikigt spännande att prova min brudklänning som jag köpte för liten! Bröllopet närmar sig med stormsteg och jag är rikigt nervös inför detta men ser verkligen fram emot det också! Så mycket kvar att fixa med bara!!!

Men än så länge så känns allt bra med kost och träning även om det har varit veckor som har varit jobbigare än andra och att vissa veckor har man inte kunnat träna lika mycket som har velat pågrund av olika orsaker jobb, familjeliv mm.

Jag är evigt tacksam för min underbara familj som stöttar mig i alla lägen och som hjälper mig att göra det möjligt med all träning mm.

Skulle aldrig kunna klaar av det utan dom!!!



Mvh Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar