onsdag 4 maj 2011

Ann-Louise har ordet

Hej hej igen!
Ja nu är man på slutspurten! Har nu gått ner ca 8 kg och har 1-2 kg kvar. Men 
jag känner mig idag mycket med den vikt jag har. Jag har kommit igång med min 
träning igen ( joggar idag ca 10 km utan att stupa) och det var ju huvudsyftet 
med att få gå med i Biggest winner. Att jag har gått ner i vikt är givetvis en 
bonus och det var kilon som var helt överflödiga! Men nu är de väck och jag 
hoppas att de inte kommer tillbaka igen.:) 
Jag tycker det har varit en rolig men intensiv tid med all träning och mat som 
skall lagas och planeras. Men jag tycker att jag börjar få en rutin och vet vad 
jag kan äta och vad jag helst ska avstå ifrån. Det är helt underbart att vi har 
fått en ätardag i veckan då jag kan tillåta mig något extra gott. Hoppas på ett 
positivt avslut på denna resa!

Kram kram från mig 
Ann-Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar