fredag 3 juni 2011

Vinnaren Jenny svarar

Hej Jenny, grattis grattis får man ju säga idag. Först till vinsten igår och idag fyller du 30 år!

Hur var finaldagen igår, var det nervöst. Hur laddade du inför sista mätning, vägning och fotografering?  1. Ja hjälp jag va jätte nervös men samtidigt va det jätte spännande! Tiden gick sakta från det vi vägde in oss sista gången och tills vi fick reda ¨på vem som hade vunnit! Jag va jätte laddad inför vägningen och hade gått och väntat på det hela dan!

Vid sista invägningen fick ni ju inte se några siffror, hade du ändå en tanke på hur det hade gått ?   2. Jag visste ju att jag låg ganska bra till men jag bara innerligen hoppades att jag hade lyckats gå ner lite till! Jag hade verkligen gjort mitt bästa!

Vad har varit det bästa med Biggest Winner ? Om du får göra en topp 3 lista ! 3. Allt man har lärt sig, dom underbara människorna man har lärt känna och hur bra man känner sig och hur bra man mår

Vad har varit tuffast?  4. Ja det är delvis att få tiden att räcka till, det är en del pysslande med att får ihop jobb familj vardagen och träningen men med hjälp av min blivande man Jimmy och stödet från familj och vänner så har jag fixat det! hade dock inte klarat det utan min familj och mina underbara vänner!

Har du någon gång bara funderat på att "ge upp"? 5.Nä faktiskt inte och det är inte lik mig! Det är ju därför man aldrig har lyckats innan men nu hade jag verkligen bestämmt mig att klaar av det!

Du ska ju aldeles strax stå brud och jag vet att din klänning måste sys in. Trodde du detta från början?  6. Ja det är helt otroligt för den va faktiskt för liten när jag köpte den! Jag hade ju hoppats på att jag skulle behöva göra det :-)

Jag förstår att du har haft enorm stöttning av din blivande man Jimmy och en massa vänner, hur viktigt har detta varit?  7. Det har varit enormt viktigt! Finner inga ord för vad det byter att som har stöttat mig så oerhört mycket! Hade som sagt va aldrig klarat mig utan dom!

Vad är de störta fördelarna med att du tappat en massa vikt och en massa cm?  8. Jag är som en ny människa! Är inte alls så trött längre som jag va innan, jag har massa energi vilket är underbart! Sen så klart är det roligt när man märker att man kan ha mindre storlek på kläder än vad man hade inna men det är baar en positiv bonus!

Hur har du firat din BIGGEST WINNER vinst? 8. Det firade jag med att ge mig ut tidigt på torsdags morgon och jogga i sex underbaar kilometer! Nä än så länge har det varit lungt, fyllde ju som sagt va 30 år dagen efter finalen så det blir lite mer firande i helgen! 

Så hur ser dina framtida mål ut?
 9. Jag ska självklat frotsätta att träna och hålla strikt kost mitt mål är ju självklart att komma ner till min slutliga målvik som va 60 kg men även att kunna hålla min vikt nere!

Tack Jenny och ha en fortsatt trevlig dag i seger ruset och 30 års firandet

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar